Bachelorette party 

Vi har kommit fram till USA tryggt och säkert (wait, är tryggt och säkert synonymer? maybe). Jag känner nästan att jag skulle vilja skriva detta inlägg på engelska, well, well, jag behöver upprätthålla min svenska för just nu snurrar både franska och engelska i huvudet, runt, runt.


Vi kom igenom passkontrollen med galans och på andra sidan fanns vår goda vän Mélanie som hämtade upp oss från flygplatsen. Hon tog oss till en taco truck var vi åt lunch. 


På kvällen åkte jag och Mélanie till Seattle (Mélanie bor i en söt stad utanför Seattle) var vi spenderade resten av kvällen för vår väns möhippa. Vi började med middag på en fancy restaurang, fortsatte med minigolf och avslutade kvällen på en liten pub. På möhippan var vi ett gäng på ungefär 12 personer och the bride to be och hennes maid of honor är våra goda vänner från vår DTS, så det var mer än kul att se dem igen.


Idag har vi tagit det rätt lugnt. Åt lunch tillsammans med the bride to be, hennes fästman och the maid of honor. Sedan gick vi omkring i Edmonds var vi bor för tillfället och träffade på ett par intressanta försäljare. 

Kommentera

