Dag 49 : Jeudi

Märkte att gårdagens (skrivna) inlägg hade blivit opublicerat (så därför får ni två inlägg tätt på varandra). Idag har jag gjort lite av ett och annat, jag har strukit sängkläder, manglat handdukar, städat ett rum, suttit barnvakt (medan barnet sov) och översatt text från engelska till franska. Och, ja, jag försov mig den här morgonen. Vaknade 8.33 och jag borde börja jobba 8.30, men det gjorde ingenting och jag menar vi är alla människor så sånt händer.

På kvällen har jag mest tagit det lugnt vilket också är nödvändigt. Såg på en intressant youtube-video (kolla här nedan) som för fram några intressanta tankar.

En reaktion på ”Dag 49 : Jeudi

  1. Skönt att du kan försova dej en gång. Det är mänskligt. Många i din ålder försover sig ofta men bryr sig inte. En gång är helt förlåtligt.
    Hos oss har vi ännu inatt haft 6 st mysiga pojkar. Få se om det minskar av dem idag men just nu sover de gott.
    Kramar

Kommentera

