Dag 47 : Regn i trädgården

På morgonen tog jag och manglade och strök handdukar och lakan. Det hade igen samlats en stor hög så det fanns mycket att stryka och mangla (och vika)

På eftermiddagen var jag och min rumskompis i trädgården och slet bort ogräs men vi fick en liten paus när regnet plötsligt började ösa ner. Det var hur som helst skönt med regn och lite svalka efter all hetta ^^ Det ska regna hela veckan, and I don’t mind.


En reaktion på ”Dag 47 : Regn i trädgården

  1. flitig är du, snart kan du börja med city odling, midsommar firade vi i Borgå och här har jag också mest hållit på med odlingar o växthus. jag deltar nuförtiden i en finsk bibelgrupp, det blir språkbad på samma gång.Snart är den här veckan slut och så börjar din sista vecka,Herren med dig

Kommentera

