Dag 44 : Château-Thierry 

Började morgonen i lugn och ro med läsning, frukost och tvättning. När jag efter lunchen tog ut mina kläder från tvättmaskinen insåg jag att jag hade orsakat en liten tvättolycka. Jag kan säga att den bestod av vita kläder och en röd klänning. Haha. Alla ska vi väl uppleva detta åtminstone en gång i vårt liv.


På eftermiddagen hölls det en kort workshop om färger och vi försökte hitta de färger som klär oss bäst. En liten stund senare satt jag i ett rum med ett gäng härliga människor. Vi umgicks, lyssnade på musik och åt middag. 


Vid åtta åkte vi iväg till en vacker liten stad med ett slott och vandrade omkring där en stund. Vi såg också ugglor på nära håll, såg på lyktor som skickades upp i luften (jag vet inte om det heter lyktor?), gick på en marknad och såg på en ljusshow. 


Kvällen avslutades inte med hemkomsten från staden utan vi fortsatte umgås hela natten lång. Med andra ord var det en perfekt lördag. 

En reaktion på ”Dag 44 : Château-Thierry 

  1. Ja sånt har nog hänt de flesta av oss. Men det finns nu för tiden tvättmedel som kan fixa till de felfärgade plaggen.
    Men dagen i övrigt verkar varit bra så färgade kläder är inget problem.
    Jag har haft feber och varit sängliggande hela midsommarhelgen, men är nu på bättringsvägen.
    Kramar😘

Kommentera

