Dag 43 : Lite här och lite där

Vi började morgonen med gemensam bön tillsammans med volontärer och studerande och så jobbade jag som kökshjälp på förmiddagen.

Efter lunchen förberedde jag och en annan volontär ett par rum eftersom en grupp kommer övernatta här den här helgen. Hann också mangla några handdukar och så jobbade jag i köket igen under ett par timmar på kvällen eftersom det idag var en annan skolavslutning för en annan utbildning, så det firades åter igen här på basen.

Och gissa om jag inte såg ett till bekant ansikte sådär out of nowhere. Träffade en fransman som gjorde DTS:n tillsammans med mig och Alan i Paris 2015. Jag var helt oförberedd på att se honom här, så det var en mycket trevlig överraskning. Han är här hela helgen så vi har gott om tid att diskutera om gamla och nya tider. 


Till sist skypade jag med en av mina bästa vänner från vår DTS från Nya Zeeland, och det är alltid lika trevligt, tacka vet jag teknologi. 

Kommentera

