Dag: 7 juni, 2017

Dag 27 : Photoshop


På förmiddagen gjorde jag sista finslipningen på min ”Finlandreklam” och efter det printade jag ut reklambladen så att jag eventuellt kan sätta med några i min praktikrapport. 

Vid lunchen satt alla fem praktikanter samlade en stund (det kom ju en femte praktikant  igår) och de är alla trevliga. Det är roligt att det finns andra praktikanter, dvs andra studerande och annat ungt folk. 

På eftermiddagen satt jag och mixtrade med Photoshop för att lära mig lite mer om hur det fungerar vilket var rätt så kul.

Väl hemkommen tog jag en kort länk runt kvarteret och det var väldigt behövligt eftersom min praktik är rätt så stillasittande. 

Ikväll ska jag ännu iväg på middag. Vi samlas med en grupp unga vuxna från församlingen för att äta tillsammans, så det blir kul.

