Dag 26 : Sista tisdagen i Bordeaux 

Så var jag inne på den sista veckan i Bordeaux trakten med endast tre praktikdagar och en helg kvar. 

Annars har inte mycket intressant hänt. Hade en helt vanlig praktikdag och när jag kom hem tog jag hand om familjens pojke en stund när mamman for på yoga och pappan ännu var på jobb. Han är urgullig och är alltid väldigt snäll med mig (dvs. han gråter inte). 

En reaktion på ”Dag 26 : Sista tisdagen i Bordeaux 

  1. Det närmar sig med stormsteg, så snart får du nya saker att upptäcka. Nya människor och nya platser, intressant. Oj oj du får vara med om mycket, annat är det med oss. Men ikväll är det en ljuvlig varm och alldeles spegellugnt afton här. Så jag njuter av det. Kramar

Kommentera

