Dag 21 : 7 x 3 

Fram till kl.14 fanns det uppgifter för mig att göra på praktiken men sen tog de liksom slut för dagen. Jag ville hursomhelst inte sitta och rulla tummarna i 3 timmar så jag påbörjade ett eget projekt. Nämligen ett reklamblad för Finland, tanken är väl i princip att göra en ”Visit Finland” reklam. 

När praktikdagen var över åkte vi och handlade mat. Köpte bland annat lite jordgubbar och körsbär. Till middag lagade jag ihop en sorts ”auberginelasagne”. 


Bild : Guldfiskarna jag nämnde igårdagens inlägg

2 reaktioner på ”Dag 21 : 7 x 3 

  1. Det är toppen om du gör reklam för Finland. Nu då vi fyller 100 år så är det extra bra att bli lite uppmärksammade. Mums. Längtar efter färska bär men ännu får vi vänta. Här kallt kallt brrr, idag.
    Kramar

Kommentera

