Dag 13 : Stekhett

Ända sedan jag kom för nästan två veckor sedan har det varit som sommar här. Idag kändes det ändå helt stekhett, men man ska inte klaga. Satt ute i skuggan och åt lunch och ändå var det varmt, men vi gillar värme så det är okej.


På kvällen tog jag en liten promenad i hettan, såg på vackra hus och köpte mig en svalkande bubble tea från ett café i stan. Jag älskar konsistensen på ”bubblorna”, de liksom smälter på nåt sätt, äh, jag vet inte hur man ska förklara det. Men om ni ännu inte har smakat på bubble tea så ska ni göra det ASAP. 

En reaktion på ”Dag 13 : Stekhett

Kommentera

