Dag 8 : Halsont

Vaknade med halsont den här morgonen så nu sitter jag och dricker hett vatten med ingefära. För jag vägrar bli sjuk och jag vägrar vara sjuk. För imorgon har jag massa kul inplanerat och jag kommer inte att vara sjuk. Jag talar i tro. 

Sådär annars har dagen varit bra, har jobbat med med layout vilket är betydligt svårare än att bara skriva in text i ett dokument ;) 

Efter praktikdagen var vi och handlade mat och till middag åt jag crêpes eller galette heter det väl när det är en saltig plätt. Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, dvs. läsa, se på serier och prata med Alan.

En reaktion på ”Dag 8 : Halsont

  1. Att vila sej och dricka varmt är säkert bra mot halsont. Tycker också att det är väldigt tråkigt om du blir sjuk nu. Sköt om dej och hoppas att det bara är tillfälligt idag. Här har vi idag haft första känslan av sommar så vi hoppas att det fortsätter så framöver.
    Massor med kramar

Kommentera

