Dag 7 : Jordgubbssäsongen kom tidigt i år

Sitter och äter färska jordgubbar och sörjer min telefon som har dött. Jag hoppas jag på nått sätt får liv i den igen, för jag behöver den. Jag menar hur opraktiskt är det inte att vara utan telefon, plus att jag älskar min telefon.

2013-11-21-16-46-06.jpg

Annars har jag haft en vanlig dag, dvs. med praktik och sånt. Jag har vanligtvis praktik från kl.9.00-17.30, vilket betyder att jag far härifrån huset runt 8.30 och är hemma runt 18. Så det finns inte mycket tid för annat under veckorna, annat än att laga mat, äta och prata med Alan, och blogga.

En reaktion på ”Dag 7 : Jordgubbssäsongen kom tidigt i år

  1. Hej. Så gott med jordgubbar mmmm. Hoppas du får igång telefonen. Nina sa att hennes iPhone blev helt svart och då skulle hon trycka på avstängningen och runda knappen frampå på samma gång och trycka länge. På det viset fick hon igång den på nytt. Som ett litet tips. Det finns säkert mera på nätet.
    Inte orkar man så mycket mera efter en lång dag, men nu blir du väl ledig tillveckoslutet?
    Kramar

Kommentera

