Dag 4 : 1er stage, 1er jour

Den här morgonen var jag ut på en liten springrunda och hade tänkt springa omkring i parken som finns här nära huset. När jag kom dit så var det dock fortfarande stängt, även fast det enligt tidtabellen borde ha öppnat en kvart tidigare. Vad kan man säga, annat än, välkommen till Frankrike ;) men, det spelade ingen större roll för mig. Det var så pass tidigt att gatorna runt omkring parken var tomma på bilar och folk.

Efter en lugn morgon begav vi oss iväg till reklambyrån var jag gör min praktik (och var båda förälderna jobbar). Jag ska vara ärlig med er, jag var nog lite nervös. Men alla var mycket vänliga, hälsade mig välkommen, önskade mig lycka till osv.

Reklambyrån var jag gör min praktik jobbar med att sammanställa reklamkataloger och idag fick jag sätta in lite bilder och skriva lite text på olika produkter som ska in i katalogerna. Det var ganska mekaniskt, man kopierade och klistrade in bilderna i dokumenten, men det var i själva verket ganska avslappnande. 

Kommentera

