Ett nytt fokus 

För en tid nu har jag gått och funderat på vad jag ska göra med min blogg för den har (som vanligt) varit mycket ouppdaterad. Nu har jag dock kommit fram till att jag visst vill dela med mig tankar och åsikter på min blogg.
Så jag har funderat på vad jag allt som oftast går och tänker på och vad för slags livserfarenheter jag faktiskt kan dela med mig av. För låt oss vara helt ärliga, mitt liv är i själva verket inte så pass intressant att det är värt att blogga om. Slutsatsen jag kom fram till var att jag nog har mycket att dela av mig av min tro. Min tro på Jesus, och kanske borde vi hellre säga, min relation till Jesus. Hursomhelst min Gudsrelation är trots allt det allra viktigaste i mitt liv och det jag lever för. Så är det inte då naturligt att det får synas på min blogg?

Min blogg kommer alltså få ett nytt fokus. Ett fokus på Gud, vem han är och Hans ord, samt mina egna funderingar kring det. Eventuellt kommer jag slänga in ett inlägg eller två om mat eller min vardag eller resor eller någonting helt annat men mitt huvudfokus för bloggen vill jag förändra. Jag vill att fokuset ska gå från mig till Gud. Sedan kan jag förstås inte lova att bloggen kommer bli allt för uppdaterad men det återstår att se. Hursomhelst välkommen att läsa min blogg om du är intresserad att läsa mer om tro och Bibeln.

Kommentera

