On y go

Sitter på en fullsatt buss påväg till flygplatsen. För jag och Alan ska fånga ett flyg. (Ja, jag är medveten om att man inte säger fånga flyg på svenska)

Och nej du får inte tro att vi kommer hem till Finland riktigt än. Men vi åker iväg på semester till Irland.

Det ska bli riktigt skönt och när vi kommer tillbaka till storstaden är det endast sju veckor före vi kommer hem.

Idag gjorde jag något jag aldrig förr gjort, nämligen tog röntgen. Vilket faktiskt var ganska coolt och nu har jag två röntgen bilder av mig själv.

IMG_2562.JPG

IMG_2563.PNG

Kommentera

