Dag 46

Idag har det gått 46 dagar sedan jag bosatte mig i Frankrike. Det låter mycket kortare än vad det känns.

För det känns som jag knappt minns hur det var att bo i lilla Karis. Livet jag levde förr verkar avlägset. Själva Finland tycks vara som från en annan värld.

Livet det händer här och nu och Finland känns som en dröm jag för länge sedan hade.

Fast trots allt är detta bara några flummerier en söndagsmorgon hemma hos Marine utanför Nantes efter att ha ätit gott, omringats av fransyskor och vinkat av fästmannen sin.

IMG_2522.JPG

En reaktion på ”Dag 46

Kommentera

