Vr jag ska inte klaga

Ni vet hur man i Finland klagar och suckar över hur ofta VR:s tåg är försenade? Men en sak ska jag säga er, jag har insett att jag gillar VR och tänker inte längre klaga på dem.

För i ärlighetens namn så är VR:s tåg nästan jämt i tid om man jämför dem med tågen här. Dessutom får man pengar tillbaka av VR om tåget skulle vara mycket sent samt taxi hem om de fått dig att missa sista tåget till staden dit biljett går. Vilken lyx, det skulle aldrig hända här.

IMG_2490.JPG

En reaktion på ”Vr jag ska inte klaga

Kommentera

