Schwosch sa tiden och så var den borta

Jag vet att jag inte varit speciellt aktiv på bloggen men dagarna de har börjat flyga förbi utan att jag ens hinner blinka.
Har svårt att begripa att det redan är fredag och att helgen är här. Denna vecka i korthet har innehållit möten med trevliga människor, evangelisation på universitet, kör och idag spenderade jag nästan hela dagen i kyrkan i sällskap med en pastorsfru.

Vill säga att jag fortsättningsvis njuter av livet här. Alla dagar är inte på topp och jag saknar faktiskt Finland då och då. Men så kommer dessa stunder som jag helt enkelt fyllls av glädje, tacksamhet och jubbel över livet jag får leva här och nu. Gud är god, har alltid varit god och kommer alltid vara god.

IMG_2459

En reaktion på ”Schwosch sa tiden och så var den borta

  1. ja ibland kan det kännas som att tiden bara går för fort, men det gäller att ta vara på tiden (det är kvaliteten på tiden och inte kvantiteten som räknas)

Kommentera

