Uppdatering om jobb i Paris

Förra veckan skrev jag om de glada nyheterna att jag fått jobb, men nu får jag tyvärr skriva och berätta om att jag inget jobb har. Chefen (som aldrig blev min chef) ringde idag och gav en vacker förklaring att det inte berodde på mig utan på henne. Ni vet pratade på sådär som man gör när man gör slut på ett fint sätt? Alltså tog min försäljarkarriär slut före den ens hade börjat.

Visst känns det lite tråkigt men jag fick iaf pröva på jobbet en dag (vilket var mycket intressant) och nu får jag helt enkelt fortsätta söka efter ett jobb. Jag tror att Gud vet det bästa för mig och att han känner till den väg jag ska gå.

Det är Gud jag litar på, nu och för evigt.

IMG_2414.JPG

En reaktion på ”Uppdatering om jobb i Paris

Kommentera

