En månad i Paris

Låt mig bara säga att tiden har börjat rusa iväg. Det är måndag, det är onsdag, det är helg och så är det måndag igen.

Oktober är plötsligt här men vädret fortsätter vara varmt, inte mig emot. Tar gärna emot en lika varm oktober som september.

För övrigt får jag ständigt lära mig att vänta. Man väntar på att bussen ska komma, tåget ska gå eller att det ska bli ens tur i kön. Men jag har länge varit i behov av att förbättra mitt tålamod så här finns visst ett gyllene tillfälle.

IMG_2429.JPG

En reaktion på ”En månad i Paris

Kommentera

