Eftersom sömnen inte hittas inatt

Ligger åter igen vaken men förvånansvärt gör det mig inte ens frustrerad. Jag skriver av mig och så hittar sömnen mig nog så småningom.

Tidigare ikväll vandrade jag längs floden Seine. Den härliga värmen omslöt mig, solen tittade fram sådär på ett mysigt sätt och gamla vackra byggnader fanns det gott om.

Jag gick där bland alla fransmän samt en massa turister och sjöng Christ is enough for me tyst för mig själv.
Log och kände mig välsignad. Har jag berättat att jag har en god Gud som älskar mig? För det har jag.

IMG_2360.JPG

IMG_2425.PNG

En reaktion på ”Eftersom sömnen inte hittas inatt

Kommentera

