Någonting av det bästa

Någonting av det bästa med att vara i Paris är att få möta människor med samma hjärta och samma dröm.

I många år har jag haft en nöd för det franska folket och längtat efter att få gå i den kallelse jag upplevt kommit från Gud. Jag är glad över att se hur Gud lagt ner samma dröm i andra människors hjärtan.

Jag älskar hur Gud kallar oss till gemenskap och hur han aldrig lämnar oss ensamma. Jag har en god Gud, en stor och mäktig Gud.

IMG_2444.JPG

4 reaktioner på ”Någonting av det bästa

Kommentera

