En ny vecka, ett nytt äventyr

Ni vet den där känslan när man vill skriva någonting men orden vill inte formulera sig i skriven form. Jag tänker hur som helst trotsa den känslan och skriva ändå.

Helgen är förbi och en ny vecka har börjat. Jag ser framemot den nya veckan och vad den bär med sig. Jag gillar det faktum att varje dag är olik från en annan. Det gör varje dag till ett äventyr och äventyr det gillar jag.

Jag har insett att jag inte skriver speciellt mycket om vad som faktiskt sker i mitt liv och en av orsakerna är att dagboken får alla detaljer och bloggen blir utan. Jag skulle föreslå att ni kollar in Alans blogg om ni vill veta mer vad vi gör.

IMG_2454.JPG

Kommentera

