Tiden här beter sig konstigt

Idag är det en vecka sedan jag och Alan lämnade Finland och kom till Paris. En vecka låter som en kort tid men den har känts lång. Inte på ett dåligt sätt men Finland och allt därborta känns som en helt annan värld, kanske för att det är det. Här finns en annan verklighet och tiden beter sig konstigt. Ni vet sådär som det känns när man är på resa, att varje dag är otroligt lång men samtidigt kort. I ett sådant tidsrum befinner jag mig. Jag undrar hur länge det kommer vara?

Idag är det också sju månader sedan jag och Alan bestämde oss för att inleda ett förhållande och ett bra val tycker jag minsann att vi gjorde.

IMG_2397-0.JPG

2 reaktioner på ”Tiden här beter sig konstigt

    1. Hej! Jag tycker oxå ni gjort bra val. Spännande att följa din blogg Hannah! Både du och Alan skriver så fint. Vi saknar dig och märker att du har fullt upp. Massor med kramar från oss. Hälsningar Lotti

Kommentera

