Blev fransyska

Har fått ett franskt nummer, en fransk adress och ett navigo pass i min hand och således förklarar jag mig nu 30% fransk.

I för övrigt inser jag att jag kommer spendera en massa tid i bussar, tåg och metron. Alla tips på bra underhållning i metron/tåg/buss tas emot. Kanske jag ska börja skriva en bok.

På tal om ingenting bor Alan mitt ute i ödemarken. Okej, kanske inte riktigt men längre bort än vad jag hade väntat. I själva verket tog resan hit tre timmar. Men det är okej, det är övervinneligt.

Det trevliga är ju dessutom att när jag saknar landet och djuren kan jag besöka Alan och hans familj som har hela en hund, en katt och en kanin.

IMG_2387.JPG

Kommentera

