Kvällen före avfärd

Så var kvällen före avfärd här. Väskorna är packade, flygbiljetterna utprintade och passet färdigt att användas. Imorgon åker vi iväg och det känns åtminstone nästan verkligt.

Samtidigt är det otroligt att detta faktiskt händer. Drömmen blir sann när flickan här flyttar till Paris för några månader. Låtom oss se om det blir som jag drömt om i alla dessa år.

Och nog är jag otroligt glad över att veta att Gud är med i allt och när jag står med honom som är min säkra grund så är jag trygg oberoende vad som hända skulle.

IMG_2344.JPG

Kommentera

