Början till farväl

Förut kunde jag lätt blogga flera gånger per dag men det funkar inte längre. För nuförtiden när jag bloggar vill jag ha en viss känsla av inspiration när jag skriver och ibland finns den helt enkelt inte där.

Tiden för avfärd närmar sig med stormsteg. 52 timmar kvar för att vara sådär ungefärlig.

Hela helgen har bestått av härligt sällskap och farväl om och om igen. Tänk att jag har fått vara omringad av så många härliga människor alla dessa år. Ni är så otroligt viktiga! Jag har varit välsignad rikligen. Ni har varit och ni är en Guds välsignelse i mitt liv.

IMG_2339.JPG

En reaktion på ”Början till farväl

  1. hej försöker få igång en kommentar, men det är inte så lätt att bli inloggad, jo det börjar också kännas här att du faktiskt tänker resa din väg ,ganska snart, nånting som vi bara får vänja oss vi kan jag tänka mig, men vi måste låta det få ta sin tid och tur finns det skype så kanske vi har möjlighet att få se dig live ändå, det hoppas vi

Kommentera

