Flygplatsbloggning

I skrivande stund måste jag medge att jag är tacksam över gratis samt fungerande flygplats wi-fi som möjliggör dagens blogginlägg.

För nu sitter vi på Dublins flygplats för att åka tillbaka till Finland. Bakom oss har vi en underbar Irland vistelse med härliga upplevelser och minnen. Längtar redan tillbaka till detta förtrollande land som helt klart fångat mitt hjärta. Och hur jag kommer sakna!

Jag kommer sakna de mäktiga bergen. Jag kommer sakna den grönskande gröna omgivningen.
Jag kommer sakna att mjölka korna och att vara attackerad av det engelska språket jämt och ständigt.
Men mest av allt kommer jag sakna människorna.

IMG_2101.JPG

IMG_2113.JPG

IMG_1988.JPG

Kommentera

