Dags för ett blogginlägg

Känner att det är dags för mig att igen sätta mig ner och skriva ett litet inlägg. 
Och givetvis började jag inlägget på det sämsta möjliga sättet (dvs. ”Hej-jag-bloggar-igen-sättet”).

Så låt mig få börja om. Sitter i skrivande stund i den ‘tropiska värmen’ (som faktiskt har hittat till Finland) och har Taylor Swift i öronen. En knapp meter ifrån mig sitter killen min och ni kan väl förstå att det gör mig glad.

Vet ni vad som gör mig ännu gladare? Tanken på att få återvända till Irland, och det mycket snart och med ett väldigt trevligt sällskap. Hur det gick till vet jag inte riktigt men imorgon åker jag och Alan iväg till Irland och jag mer än ser framemot det. Jag längtar. För när det kommer till kritan är det få saker som är så bra som att få resa och att resa i bra sällskap, det är en förmån och någonting att vara särskilt tacksam för. Tack Jesus.

20140401-192524.jpg

Kommentera

