Jag vill tacka dig!

Vissa dagar är bättre än andra och idag var en sådan dag. Före jag ens hade kommit mig upp från sängen ringde Markus och sa att han hade tappat bort sig i trakterna vilket ledde till ett mycket trevligt spontant serendi häng i några timmar.

Dagen fortsatte med en tre rätters middag med temat: Let’s go nuts, hemma hos mig med ett fint sällskap.

Jag tackar Gud för de fina människor han satt i mitt liv och för att han välsignade denna dag så otroligt mycket. Jag känner att jag behövde ha just precis en sådan här dag idag, och han gav den till mig. Han är god helt enkelt.

20140701-011235-4355558.jpg

20140701-011237-4357247.jpg

20140701-011241-4361994.jpg

Kommentera

