Sann kärlek

Jag berörs om och om igen av Guds kärlek till oss människor. Av Guds kärlek till mig. Jag kan inte fatta att han älskar mig med den mest underbara kärleken som finns, den största kärleken. Hans kärlek är den sanna kärleken och ingen kärlek går upp mot hans kärlek. När han älskar mig bleknar allting annat och kvar finns bara han, min Jesus. Jesu kärlek är nog för mig, eftersom han älskar mig vet jag att jag är älskad, jag är älskad av en Gud som älskar så som ingen annan kan. 

För Jesus valde Barabbas och visade världen vilken otrolig kärlek Gud har. (Kolla videon under, den är obeskrivligt bra)

 

Kommentera

