Saker som gör att jag gillar mitt jobb

  1. Jag har trevliga arbetskompisar
  2. Jag har den bästa chefen någonsin
  3. Mina arbetsturer är flexibla. Tack vare trevliga arbetskompisar och en trevlig chef går det oftast att få ledigt när det behövs
  4. Jag får ha kontakt med människor och prata med människor på mitt jobb
  5. Får öva min finska men också prata franska, tyska och engelska då och då
  6. Har en trevlig arbetsmiljö
  7. Även fast jag jobbar kan jag sova till halv 10 om jag vill, sovmorgon trots sommarjobb, inte illa

Jag är glad över att få ha ett jobb, verkligen tacksam. Tackar gud som förser.

 

Kommentera

