Alora, buono pasqua

Känner att det är hög tid för mig att uppdatera vad som händer mig ute i Europa. Veckan som jag tillbringade i Paris med Karin, Robin och Marine var en ljuvlig tid, fick känna mig som hemma igen. Ja, faktiskt kändes veckan i Paris inte alls som om jag var på resa utan snarare som en paus från resandet.

Nu är jag snart påväg tillbaka till Paris efter att ha spenderat några trevliga dagar i Italien med italiensk pizza, pasta och glass. Snart, ja om en vecka har jag en flygbiljett som borde ta mig tillbaka hem till Finland. Vilken kontrast det kommer att bli.

20140420-104257.jpg

20140420-104317.jpg

20140420-104331.jpg

20140420-104345.jpg

Kommentera

