Bakom mig ligger en trevlig helg

Helgen är åter förbi och vill påstå att denna helg har varit en mycket bra helg. Fredagen bestod av en helskön historieskrivning (jepp, helskön) och firandet av gudsons två års dag. Lördagen till ära kom min Alan på besök och det blev tre rätters middag hos robin (hur gott var inte det?). Måste ju också nämnas att det var en viss kille som fyllde 21 på lördagen. Idag stod gudstjänst och firandet av mentor på programmet (jepp, alla fyller år i mars) och jag var illa tvungen att ta farväl av Alan. Hata avsked, någon? Framför mig har jag nu ännu en mysig tyska skrivning samt en sista preteengång och efter det bär det iväg till Europa för en månad.

20140323-191954.jpg

20140323-192004.jpg

20140323-192012.jpg

20140323-192030.jpg

20140323-192040.jpg

20140323-192051.jpg

En reaktion på ”Bakom mig ligger en trevlig helg

  1. vilken fin middag ni blev bjudna på, förstår att ni uppskattade vad era vänner lagat för er, vänskapen skall man värna om … kan inte fatta ännu att du skall resa ut i världen och att du stannar över en månad, men hoppas du fortsätter skriva blogg så får jag följa er resa dag för dag…

Kommentera

