I’m so excited

Igår var det penkis för hela slanten. Vårt tema var ABIWAR och därför var vi utklädda till militärer. Eller jag var militärens sjuksköterska och de andra militärer. Det var kul att tillsammans med sina klasskompisar få härja runt i skolan och slänga godis på andra, det var kul att få skrika säg hes på flaket och det var riktigt kul att se alla leende ansikten. Abikryssningen var också riktigt trevlig även fast jag körde på att hoppa i säng redan kl.12 (tiden går ju snabbare när man sover).

Nu i skrivande stund sitter jag med Emilia, världens sötaste och trevligaste tjej, påväg mot Österbotten och jag känner mig väldigt ivrig och förväntansfull över tiden som ska spenderas där. Jag kan inte riktigt förstå att jag av alla människor är påväg norrut. Jag menar hur åker man frivilligt iväg norrut när det är söderut, mot t.ex. Frankrike eller så som man vanligtvis längtar efter att få besöka.

Livet tar konstiga svängar ibland men jag gillar verkligen svängningen som mitt liv har tagit. Så allt är mer än bra.

20140214-160201.jpg

20140214-160231.jpg

20140214-160240.jpg

20140214-160211.jpg

En reaktion på ”I’m so excited

  1. ja det var roligt att vara och titta på er när ni åkte lastbiljust det ja du var sjuksköterska för militären , och nu på väg till Österbotten, hoppas vistelsen där blir trevlig och att ,man får se dig här hemmavid snart igen, sköt om dig

Kommentera

