Har jag den bästa församlingen, eller har jag?

En hel drös med timmar har spenderats i min underbara församling denna söndag. Och fatta vad överlycklig jag är över att Gud har placerat mig just i Karis för den här tiden och låtit mig få vara del av församlingen. Gud är kärlek och Gud är så underbart god. Jag är tacksam över att min församling kan få vara en församling var Guds närvaro får finnas. Och mitt hjärta sjunger ut tack, tack, tack Jesus.

20140209-161934.jpg

En reaktion på ”Har jag den bästa församlingen, eller har jag?

Kommentera

