Tre veckor på glädjerus

Vet du att årets första månad faktiskt snart är förbi?
Jag vet det men jag förstår det inte alls. Tre veckor har rusat fram men jag antar att det är så när man går omkring och lever såhär lyckligt.
Jag tackar och prisar min Gud för hans kärlek, nåd och godhet mot mig.
Mitt hjärta längtar bara efter mer av dig, att få se dig och få vara med dig
Nej, Gud är så mycket större och bättre än man ens kan förstå och gårdagens preteen är ett bra bevis på Guds great love.

20140122-075309.jpg

Kommentera

