Får jag vara såhär glad?

Jag tycker livet känns så väldigt bra för tillfället, mer än bra. Jag menar när man vet att skolan snart är slut, preteen kör igång och man är omringad av trevliga människor, Guds kärlek och välsignelse då är man helt enkelt lycklig.

Helgen den slank snabbt förbi utan att jag knappt han märka det, men jag antar det funkar så när man har det roligt och är social i flera dygn. Roligt med Stockholm besök var det i alla fall.

20140113-231412.jpg

En rolig stund under helgen fick vi för oss att arrangera en sminktävling mellan Oscar och Robin (vem som klarade av att sminka mig bäst). Blev nästan förvånad att det ändå blev så bra som det blev men i fortsättningen sminkar jag nog ändå mig själv. Värt att nämnas är att Robin vann efter min mammas kosmetologiska bedömning.

Kommentera

