Nyårslöften 2013

Nu går vi in i ett nytt år (igen) och arma vad jag älskar nyår och att få börja ett nytt år.
Det finns nya chanser, nya möjligheter och allt känns så himla fräscht och nytt. För året 2013 hade jag 10 st. nyårslöften och jag tror faktiskt jag har hållit dem alla. I år har jag dock mycket färre nyårslöften, men de ska väl också gå att hålla.

Några av mina nyårslöften för året 2013

1.Få bättre attityd till finskan och Finland
2. Sluta riva upp på sidorna av naglarna
3. Skriva L i franskan
4. Resa någonstans
5. Vittna till någon
6. Preacha på preteen

Kommentera

