Här har vi firat jul

Min jul det här året firades på ett annorlunda sätt, nämligen på en Viking Line båt.
Orsakerna till beslutet att fira julen på detta sätt var flera men det var absolut inget fel på att fira julen där. 
Nästa år firas både jul och nyår i New York hoppas vi åtminstone.

Juldagen bestod av hemkomst från båten, en snabb middag och på kvällen bar det faktiskt iväg till Nox. Det var min första gång ute för mig och riktigt kul hade jag. En hel massa dansas (helt klart veckans roligaste träningspass) blev det vilket jag hade hoppats på. Kul var även att se så många bekanta ansikten man inte hade sett på länge. Lite synd tycker jag dock att det är att den öppenhet och det glada humör som alltid tycks finnas under fest försvinner när festen är slut. 

Idag är för övrigt en glädjedag eftersom finaste Marine kommer på besök. ÄNTLIGEN!

Bild

Kommentera

