Att ha en iPhone har många fördelar

En av de absolut största fördelarna med min nya telefon är att den har större minne och således plats för alla de appar jag vill ha. Nu kan jag utan problem uppdatera min blogg från telefonen. Nackdelen med alla roliga appar är ändå att man blir allt mer beroende av att kolla på telefonen (exakt hela tiden). Vilket kanske inte är så bra. Suck med oss, dagens teknikberoende generation.

I skrivande stund sitter jag på tåget in mot Helsingfors samtidigt som musiken spelar i öronen. (Har någon nämnt att Spotify premium är en höjdare?). Ska bli julshopping tillsammans med en underbar trion. Har dock endast en julklapp att inhandla, men den är svår nog att komma underfund med. Vad ger man till en spelgalen lillebror då man inte vill uppmuntra hans spelande och ge honom ett spel?

20131222-104549.jpg

Kommentera

