Om ni undrar vart jag har varit…

Bloggen har visst varit rätt tom under senaste tiden och om du undrar varför är svaret att jag varit bortresta.

Har tillbringat runt 12 dagar i USA med 2 fina kompisar och jag kan med glädje meddela er att jag kommer ha en hel hög med bilder till er och ett par storün to. Nu är det en sista flügresa (from München) och sedan är den übertrevliga resan över.

IMG_5090

Kommer snart: Amerikansk bildbomb

En reaktion på ”Om ni undrar vart jag har varit…

Kommentera

