Eftersom klockan är 15.30 i mitt huvud får ni lite festiga bilder

Strax innan min avfärd till USA ordnade jag en (enligt mig) urkul nationalitetsfest och även fast jag verkligen inte är en superfotograf (däremot en verklig muperfotograf, dvs. mindre duktig) så blev det några bilder som jag tänker bjuda på här på bloggen.

Jag måste säga att jag har världens mest underbara vänner som gladeligen ställer upp på temafester. Tack för att ni finns!

IMG_6460 IMG_6462 IMG_6493 IMG_6495

 

Folk från alla jordens kanter och hörn, fransyskor, afrikaner, asiater osv.

Kommentera

