En underbar, effektiv onsdag

Vilken super bra dag jag har haft idag! Min dag har varit så otroligt effektiv och jag har fått massor med gjort. Bland annat har jag:

  • Skrivit ett historieprov (som gick bra)
  • Fixat på lördagens festprogramm
  • Kollat lite USA-grejer
  • Skrivit två historieuppgifter och blivit färdig med hissa nätkursen
  • Skrivet en artikel för Västis
  • Vart på franska kvällskurs
  • Vart på två gympass på Sporten

Det är kort sagt underbart med provvecka utan prov då man hinner med så mycket. Nu blir det ledigt ända till måndagen.

Image

Den här fjärilen vaknade till liv idag och jag försökte rädda den, men jag visste inte hur. Den ville ut, men ute skulle den ha frusit ihjäl. Fjärilar älskar mig iaf och jag älskar dem.  

Kommentera

