Städa, städa, varje fredag

Personligen anser jag att min fredag har varit effektiv. Inte världens mest effektiva dag någonsin, men ändå effektiv. Har fått ett nödvändigt email ivägskickat, deltagit i morgonbön, skrivit ett matematikprov och fått höstens skrivningars slutgiltiga resultat. 

Jag har fått bli inspirerad inför våren, städat hela huset, tränat och påbörjat näst sista historieinlämningsuppgiften. Jag får inte heller glömma att nämna att jag har spelat schack med min lillebror och att jag ÄNTLIGEN börjar förstå vad spelet går ut på och hur spelpjäserna ska flyttas. Jag ska nog bli en schackmästare ännu.

Och så vill jag säga att jag känner mig lycklig, som på bilden här nedanför.

Bild

Kommentera

