En önskelista (med bilder)

Då det är endast en vecka kvar till min födelsedag så känner jag mig tillåten att publicera en liten önskelista.

En skön mysig huppari & en cool vattenflaska från Blogilates shop.

Bild

 

Bild

 

 

Resor, resor, resor. Ta mig vart som helst, nära eller borta. Ni vet att jag älskar att resa ^^

Bild

 

Presentkort, främst till sportbutiker så att jag får köpt åt mig behövliga träningssaker som nya träningsskor, sportbh osv.
Andra presentkort gillas givetvis också.

 

Gymkort, tar gärna emot t.ex. ett 10 ggr gymkort till Sportfigur i Karis.

Bild

 

Pengar kan alltid vara bra att ha. Om ni vill veta vart pengarna försvinner är svaret för tillfället: resor & till mitt mellanår.

Bild

 

Till sist så gillas även små ‘äventyr’, kryssningar, middagar, biobesök, teaterbesök…osv.
Och om ni fortfarande funderar vad jag önskar, så tänk såhär, jag gillar

  • Jesus <3
  • Frankrike, Paris, franska
  • Träning
  • Resor

 

 

Kommentera

