Vissa perioder bloggar jag visst inte så aktivt

Har haft en super dag och en super vecka, helgen (som jag i övrigt sett fram emot MASSOR kommer högst sannolikt bli super den med). För att korta mig i punkter har min vecka sett ut såhär:

Måndag:

  • Morgonbön
  • Kort skoldag
  • Träning med mamma ^^

Tisdag:

  • Preteen
  • Ett par trevliga bones-avsnitt

Onsdag:

  • Gym under håltimme
  • Trevligt lunchsällskap i skolan
  • Franska kvällskurs (fatta vad jag GILLAR)

Torsdag:

  • Massage
  • Ett trevligt samtal från favorit kusin
  • Mega intressant historielektion (Finlands historia är väldigt väldigt intressant!)
  • Skype samtal med Gabriele 
  • Paket med mina linser (Jag kan se igen!)
  • Superskönt träningspass med predikan i bakgrunden (=bra kombination)

Bild

Mina linser

 

Kommentera

