I did it, I dit it!

Är hemma från mitt första lopp och feelisen är på topp!
Detta halvmaraton lopp måste nog höra till topp 15 bästa händelserna i mitt liv, om man håller koll på sådant.

Alla människor var otroligt trevliga och det var arrangerat på ett super bra sätt. Att man dessutom var på flow och klarade av att pressa sig riktigt hårt den sista kilometern gjorde allt mycket bättre.

Nu har jag duschat och ätit ordentligt med mat och så blir det snart iväg in till stan tillsammans med några härliga tjejer.

Image

 

Var väldigt taggad när jag hade fått mitt nummer och visste att det var på riktigt.

Image

Tidtagningen skedde via ett band, otroligt hur det funkar egentligen. Min sluttid blev bättre än förväntat på 2 timmar och 12 minuter. (Hade tänkt att om jag springer på 2 h och 30 min, är jag nöjd)Image

Glad och taggad att springa.Image

Och när man kommit i mål efter sista slutspurten fick vi alla en fin medalj, chokladstång och dricka.

 

 

En reaktion på ”I did it, I dit it!

  1. Underbart Hannah! Du är verkligen duktig, är stolt över dig! Var det ett välgörenhetslopp för Östersjön eller?

Kommentera

