Två bilder och ett klipp

Tänkte inleda mina finska studier genom att läsa Twilight på finska. Den här boken kan jag fjantigt nog väldigt bra efter min Twilight period i högstadiet och den har blivit läst x-antal ggr, både på svenska och engelska.
Tänkte att det vore bra att börja med en bok där jag inte behöver förstå allting men fortfarande hänga med i handlingen. ImageImage

Och så var jag på ett litet sockervadds uppdrag, kan inte fatta att hösten första preteen faktiskt närmar sig!

Och så måste jag bjuda på en favoritsång från youtube. Trevlig helg!

En reaktion på ”Två bilder och ett klipp

Kommentera

