Skulle kunna hoppa i säng nu

Det är fredag, klockan är 18.19 och det enda jag vill är att krypa ner under täcket.
Dagens skrivning tog verkligen energin ur mig. Vem kunde tro att det är så ansträngande att analysera texter?
Helt nöjd blev jag inte heller med mina provsvar men vi får hoppas på det bästa och en bra uppsats.

Och så blir det jobb hela helgen 11-17, läxor, studentskrivningsstudier, artikelskrivas.
En intensiv vecka, en intensiv månad men det blir bättre efter september.

Tacka Gud för fint väder, nötter, fina människomöten (senast idag var jag på trevligt kaffebesök med en fin tjej) och hans kärlek.

Image

Bild av Cesso

Kommentera

