Åh vad lycklig jag är!

Måndagen började på topp och tisdagen har fortsatt så.
Försöker verkligen ta till vara på glädjen som finns runt omkring mig nu & uppskatta allting. För jag vet att livet inte alltid kommer vara lätt och då kan det vara bra att ha dagar som dessa på ”lager”.

Vad har gjort denna tisdag till en trevlig dag? Låt mig lista det i punktform

  • Kort skoldag 08.00-10.45
  • Trevligt tebesök hos Amelie
  • Solsken och värme
  • Träff med Janni & serendis tonfiskburgare får högt betyg
  • Skön löprunda med Karin
  • God mat & efterrätt hemma
  • Insikten om att jag nog faktiskt kan finska, åtminstone Philips ^^
  • Lite arm träning med Cassey

BildGott te i fin kopp hos en god vän.

Kommentera

